Хакатон відбувався у рамках спільної ініціативи “Інкубатор молодіжних ініціатив“, що має на меті підтримувати молодіжні проекти у сфері соціального підприємництва, громадських ініціатив чи комерційних проектів.
Модератор хакатону Руслан Костюкевич розповів про історії успіху, що були отримані у результаті реалізації попередніх проектів “Інкубатора молодіжних ініціатив“, а також надав учасникам необхідні знання, щодо організації роботи над проектами та командоутворення.
Більше 20-ти учасників утворили чотири команди, кожна з яких спромоглась не лише згенерувати цікаві ідеї, а й розробити плани їх реалізації. На виході ми отримали 4 проекти, серед яких один спрямований на розвиток громадських компетентностей у молоді “Стереотипи” (Керівник – Ірина Пігульська, куратор – Оксана Клюха). Три інших – це соціальні проекти:
- #чай-добра – спрямований на соціалізацію студентської молоді (керівник – Оксана Харкевич, куратор – Богдан Стасюк);
- Етнотрадиції – спрямований на збереження і популяризацію поліських традицій серед молоді (керівник – Валентина Довгополюк, куратор – Василь Нетепчук);
- Мрії дітей , що передбачає сповнення мрій дітей-сиріт на свято Святого Миколая (керівник – Людмила Хнкоян, куратори – Аліна Костюкевич, Надія Фроленкова).
Подія пройшла легко і не вимушено, оскільки команди загорілися новими ідеями та планами їх реалізації. Кожна з команд мала можливість представити напрацьовані ідеї перед іншими учасниками, а їхні куратори направляли ці ідеї у правильне русло. Окрім можливості вирішити конкретну наболілу проблему,кожен зміг ґрунтовно пропрацювати певний продукт під керівництвом досвідчених менторів, які у подальшому взяли на себе ролі кураторів проектів і супроводжуватимуть їх у процесі реалізації.
Приємним “бонусом” стала можливість прокачати навички публічних виступів, ефективної роботи в команді, потужнього нетвортінгу та проектного менеджменту, просто весело та продуктивно провести час.
Інкубатор молодіжних ініціатив перетворюється в платформу, що стала осередком нових ідей, командоутворення, розвитку проектних компетентностей та громадянської освіти .